Xəbərlər 20.09.2024 17:08 3051

Vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılmasında çevikliyin artırılması məqsədilə sosial.gov.az saytının “Canlı əlaqə” bölməsinə yeni funksionallıq əlavə edilib

Artıq vətəndaşlar “sosial bot” vasitəsilə müraciətlərinin istiqamətini (əmək pensiyaları, məşğulluq, əlillik və s.) seçə, həmin istiqamət üzrə mövcud xidmətlər barədə ətraflı məlumat əldə edə, habelə müraciətlə bağlı tələb olunan sənədlərlə tanış ola bilərlər.

 

Müraciət edən şəxslər “Bizə yazın” seçimini etməklə müraciətlərini birbaşa operatora da ünvanlaya bilərlər.

 

 


Paylaş
QHT TV
Elanlar
Son xəbərlər
Qrantlar
Təbriklər
Başsağlığı