Smartfonlar sizi nə vaxt, necə və niyə dinləyir?
Smartfonlarda və ağıllı dinamiklərdə səsli köməkçilər istifadəçiləri dinləyə və məlumat toplaya bilər, bunun əsasında istifadəçiyə internetdə onun maraqlarına uyğun reklam təklif olunacaq. Bu fenomen reklam profilinin yaradılması adlanır.
QHT.az xəbər verir ki, ağıllı dinamikləriniz varsa və ya telefonunuzda böyük şirkətlərin səsli köməkçisini aktivləşdirib, onların qarşısında nəsə danışırsınızsa, profiliniz açılacaq. Profilin yaradılması, analitikin izah etdiyi kimi, reklamçı üçün istifadəçinin portretini tərtib etməyi nəzərdə tutur. Bu profil səsli köməkçilərin istifadəçinin nitqindən çıxardığı açar sözlər və ifadələr əsasında tərtib edilmişdir. Maraqlıdır ki, bu cür məlumatlar şəxsi hesab olunur və onların toplanması qanunidir. Üstəlik, dinləmə və profilləşdirmə prosesi insanlar tərəfindən deyil, süni intellekt tərəfindən həyata keçirilir.
Mütəxəssislər qeyd edib ki, məsələn, bir yaxtanın alınmasını müzakirə etdikdən sonra, bir-iki və ya üç saatdan sonra sizə yaxta satışı, dəniz haqqında, əlaqəli məhsullar və s. haqqında kontekstli reklamların göstəriləcəyi ilə qarşılaşacaqsınız.
Pərvanə Fərhadqızı