Son 30 ildə oyun sənayesində baş verən əsas hadisələr
PC Gamer, son 30 il ərzində oyun sənayesinin tarixinə təsir edən bir sıra əsas oyunları və hadisələri vurğulayıb.
QHT.az onilliklər üzrə qısa icmalı təqdim edir:
1993-2003: Əzab və Zəlzələ dövrü
- Doom : Birinci şəxs atıcı janrını formalaşdıran oyun.
- Quake : Çox oyunçu oyununun və 3D qrafikanın inkişafına töhfə verən id Software-dən başqa bir oyun.
- Fallout: Post-apokaliptik RPG-nin işə salınması.
- Age of Empires 2: Real vaxt strategiya janrına təsiri.
- Deus Ex : Oyun üslublarını qarışdırmaq və hekayəyə təsir edən seçimlər etmək üçün standartların müəyyən edilməsi.
- Call of Duty : Hərbi atıcıların uğurlu seriyasının ortaya çıxması.
- Windows XP : Oyuna təsir edən əməliyyat sisteminin buraxılışı.
- Steam : Oyunların rəqəmsal paylanması üçün platformanın işə salınması.
2003-2013: Half-Life 2 və World of Warcraft dövrü
- Half - Life 2: Əla hekayə xətti və fizikası ilə oyun tarixində mühüm hadisə.
- World of Warcraft : MMORPG janrının inkişafı və onlayn oyun mədəniyyətinin yaradılması.
- Minecraft : Bir fenomenə və yaradıcılıq platformasına çevrilmiş blok dünyası.
- Plants vs Zombies : Uğurlu müstəqil oyunun nümunəsi.
- The Elder Scrolls V : Skyrim : Bir dini izləyən açıq dünya RPG oyunu.
- VR texnologiyaları Oculus : Virtual reallığın oyun dünyasına daxil edilməsi.
- Buxar Erkən Giriş : Oyunçular üçün oyun inkişafında iştirak etmək imkanı.
2013-2023: The Witcher 3 və Covid-19 pandemiyası zamanı
- The Witcher 3: Açıq dünyalar və hekayələr üçün yeni standartlar müəyyən edən oyun.
- PUBG : Battle Royale janrının populyarlaşması.
- Disco Elysium : Unikal hekayə ilə rol oynayan oyunların tanınması.
- Valheim : Açıq dünya indie oyunu uğuru.
- Baldurun Qapısı 3 : Rol oynayan oyunların kult seriyasının qayıdışı.
- Cyberpunk 2077: buraxılış zamanı gözləntilər və çatışmazlıqlar.
- Nvidia GeForce RTX 2080: Şüa izləmə dəstəyi ilə qrafik kartı.
- Steam Deck : Valve-nin portativ konsolu.
- Covid -19 pandemiyası : Oyun sənayesinin inkişafına və strukturuna təsir.
Bu hadisələr, nəşrin müəlliflərinin fikrincə, oyunların inkişafındakı əsas məqamları və onların mədəniyyət və texnologiyaya təsirini əks etdirir.
Pərvanə Fərhadqızı